"Semoga Segala Usaha Akan Membuahkan Hasil Dan Pulangan Kepada Semua..InsyaAllah..Aamiin

Monday 17 March 2014

DALAM KENANGAN..Hj Muhammad bin Harun.

May 2, 2013




Zam Al-Beruasi Al-Fatehah Buat Arwah Cikgu Muhammad....

Ajijient Syaiful Alfatihah ...

Zam Al-Beruasi Maaf Bang Hj Halim...mohon keizinan letak post ni sebagai kenangan...

Salim Glasgow Al Fatehah buat arwah CG Muhammad Harun

Mohd Amir Mohd Zain Al-fathihah.

Abdul Halim Muhammad Didoakan agar ALLAH tempatkan Cikgu Muhammmad Bin Harun di kalangan orang2 yang diredhoinya.

Suriram Ram Ameennn..

Salmah Fandy Alfatihah..Semoga Allah tempatkan dia bersama-sama orang yang beriman.Handsome cikgu muda2 dulu..

Suhaimi Ahmad amennnn

Zam Al-Beruasi Teman juga nak mohon maaf kepada Noraini Muhammad,Dato Ahmad Muhammad, Nor Fadhilah

Zam Al-Beruasi Teman juga nak mohon maaf kepada Noraini Muhammad, Nor Fazilah Hj Muhammad , Dato Ahmad Muhammad dan keluarga keseluruhan nya kerana merakamkan post ini...Maafkan daku..

Mazura Abdul Ghani byk kenangan antara saya dgn aruah... salah satu nya... beliau guru yg mengajar subject "sivik".. utk kelas saya - 1 A 5 (1981)... salah satu gurauan nya... "org pompuan tak boleh jadi TOK MUDIN... dn org lelaki tak boleh jadi MAK BIDAN... (katanya kalau leaki jadi doktor perbidanan pun ..org panggil mak bidan juga... sebab kome lelaki... )....

Noraini Muhammad Thats my father....Saya sentiasa rindu pdnya...AlFatihah...setiap waktu saya doakan utknya...

Noraini Muhammad Saya izinkan wahai Zam Al-Beruasi

Zam Al-Beruasi TQVM Nani..

Mazura Abdul Ghani dan saya adalah murid yg sentiasa di carinya bila time rehat utk menolong dia mengemas bilik "koperasi - kedai buku " di waktu mula mula ditubuhkan bagunan kecil tu kat belakang....

Zam Al-Beruasi Banyak kenangan tu Mazura Abdul Ghani...

Mazura Abdul Ghani aruah juga pernah berpesan dan saya ingat pesanan tu sampai kini.... "kome selalu lah berusaha utk jadi org yg pertama... sebab org yg pertama selalu org ingat kalau nak di bandingkan dgn org yg kedua.... cuba kome bagitahu nama perdana menteri seluruh...See More
Noraini Muhammad Jasa MU dikenang....wahai bapaku tersayang....hilang dimata tapi dihati takkan hilang....saya bangga dgnnya..walaupun tegas tapi penyayang...
Zam Al-Beruasi Jiwa nya kental....
    

Hapipah Binti Haji Zainudin Abdul Halim Muhammad, sori saya nak tanya arwah bila meninggal... saya rasa saya tak pernah menjadi anak muridnya, cuma waktu tingkatan satu saya sessi petang dan arwah ada lah penyelia kelas petang...

Abdul Halim Muhammad Ya kakak Hapipah Binti Haji Zainudin, dia bertugas selaku Penyelia Petang di SMRS selepas bertugas di SK Beruas dari tahun 1960 hingga 1966, menghembuskan nafas terakhir pada 2001 di Sri Manjong, serangan jantung, ini H/P Khusyairi ( my Brother) 012 5168890.
Hapipah Binti Haji Zainudin Khusyairi tak ada fb ke... suruh le dia buka lebih senangkan... saya tak tahu kalau saya tak ada fb... LOL.. jgn kata sebab dah tua saya pun tua...
May 3, 2013 at 6:52am 


Roslan Jabar Allahyarham banyak menghabiskan sisa usianya di Masjid Seri Manjung. Salah seorang AJK masjid yang amat di hormati. saya salah seorang anak muridnya pada tahun 1977-1980.Al-fatihah.
May 3, 2013 at 11:55pm 

Mohamad Nazri Nasiruddin Al-fatihah... sorang guru yang kreatif jenis hukumannya
May 4, 2013 at 12:20am 






ni anak arwah....presiden ARASH now














ni rumah arwah...

Kami, semasa darjah 3, kelas terapung sebelah rumah arwah (yg ni la).....bawah pokok2 getah..
...main gondang gondi, sebelum cikgu datang..














atas daun kering tu laa kelas kami...


No comments:

Post a Comment