"Semoga Segala Usaha Akan Membuahkan Hasil Dan Pulangan Kepada Semua..InsyaAllah..Aamiin

Sunday 25 November 2012

SALAM SEMUA


BLOG DAH SIAP !!!

Rasa2nya nak bagi zam or arias or kj jadi admin or editor blog ni..ok tak.??

Banyak lagi gadget belum add...

Bagi akak.. buat permulaan..blog ni ..untuk di masukkan bio data ahli @ alumni kita..secara sempoi n non- skema ..setuju tak???

So, maksud nya.. tiap ahli email bio-data masing2..nnt editor masukkan dlm blog..

Lepas tu..kita kembangkan laa..

Awal2 ni...nak tanya la pendapat semua..sebab blog ni nak dijadikan khazanah kita... buat buku n masuk muzeum ..satu hari nanti..

BIO DATA SEMPEL....PLS COMMENT

ARIAS ABDULLAH

Saya tak bersejarah sebab tak ada kampung kat Beruas tu. Saya ni musafir berkelana, singgah sekejap, punggut memunggut, terima menerima (khasnya orang Beruas yg nak bagi) dan melambai pergi. Kesah saya sangat sedih. Gambar hitam putih macam bro Halim tak ada. Yang ada semuanya digital warna macam cerita Hang Tuah berwarna

Saya ni anak yang didera. Susah hidup saya, kais pagi makan pagi kais petang makan seorang tapi bayar pakai kad visa. Tiada berkampung, tiada salasilah keterunan yang jelas. Hanya bermusafir dan bertandang di Balai Beruas sambil menjerit2....,"Hello orang Beruas tak ada apa2 nak dihibahkan pada saya???"

ps...prof, jgn marah..yo..contoh jo


18 comments:

  1. Assalammualaikum Congrat kak Laili..sy akan sentia sokong Blog ni InsyaAllah...dan terima kasih tak terhingga kerana mengujudkan Blog kita ni....

    ReplyDelete
  2. Untuk Editor Or Admin, sya akan cari seorang yang komitted, creative untuk bersama Kak Laili...saya dah kenal pasti sesaorang yang dah ujudkan Blog untuk SMRS ni

    ReplyDelete
  3. Saya boleh juga kalau nak jadi Editor atau Admin, tapi buat masa ni saya sedang tumpu semepuh masa untuk mengumpul Ahli ALUMNI....Prof Arias atau KJ agak sibuk , tapi kalau mereka berdia ni setuju, saya pun setuju......rasa nya masih ramai lagi di group tu yang boleh...Mohamad Najib Ismail, atau adik saya Rosli Yacop....

    ReplyDelete
  4. iskk kebod neh..ape daaa semepuh **SEPENUH ..adoii..

    ReplyDelete
  5. nnti dah confirm, kak nk bg password..kita buat ramai2..jd senang n meriah.yg dh ada blog tu, kak nk mintak masukkn lain2 gadget..together kita hidupkan alumni beruas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cun pada otai2 sekalian..moga blog & alumni pada kali ini berjaya...yeahhhhh

      Delete
    2. Kak Laili...Najib ni cekap bab gadget, mcm inspektor gadget gak la....insyaAllah sy juga akan bantu sikit2 kalau kak Laili bagi peluang..:-)

      Delete
    3. Jgn camtu abg zam jgn dok ejas melangit sgt saya x berapa tau sgt..he he

      Delete
  6. Jib...blasah je..tapi kalau ada yang TERLAMPAU tu kene sensored sikit, nanti kene KARATE dengan Kak Laili lak...

    ReplyDelete
  7. terlebih dahulu...di dahului dgn perkataan " SYABAS"....
    maaf zan x mngenali kak laili ni...tp kak laili pasti tahu tok hashim mata2 gelap yg duduk kat berek polis bruas kat padang bola kat market tu...zan ank tok hashim tu la...
    asal nya zan juga bkn ank jati bruas...bak kata depa bruas celop...ok nnt kita sembang2 lagi...apa2 pun tahniah dgn kelahiran blog ini...zan ikut kot belakang la ye...nk ketgh2 awok x pandei...

    ReplyDelete
  8. Ok cun beri masa pada saya otai sekalian utk pelahap blog nih..ahak3 rock & roll pie

    ReplyDelete
  9. jgn lupa sila layani blog kami smrs 94 di http/smrs-najib.blogspot.com
    Yeah....

    ReplyDelete
  10. as salam, terlebih dahulu sy ingin mengucapkan salam perkenalan kpd kak laili..tahniah dan amat berterima kasih atas keujudan blog ini. Kami menyokong sepenuhnya usha kak laili ini utk mengeratkan silaturrahim sesama kita yg pernah menjadi penghuni beruas walau sekarang bertebaran diserata bumi milik Allah ini.

    ReplyDelete
  11. Ada ciri-ciri Datin berucap Suriram ni..terima kasih kerana menyokong....Bravoo!

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Dah boleh komen hihi, tq Zam n anak aku tunjuk ajar

    ReplyDelete
  14. Assalamulaikum w.b.t. kak Laili...tahniah kerana berusaha merealisasikan blog ini. Saya tumpang gembira dan tahniah sekali lagi...
    Hidup Bruas!!!

    ReplyDelete