"Semoga Segala Usaha Akan Membuahkan Hasil Dan Pulangan Kepada Semua..InsyaAllah..Aamiin

Friday 30 November 2012

BRUAS FB GROUP REUNION



BRUAS FB Group ReUnion di Ritz Garden Hotel Ipoh pada 09 June 2012 ..mencatat kedatangan seramai 60 orang lebih dari berlainan  batch SMRS..( ramai yang balik awal, tak cukup kuoram ni )




Bersama VIP Beruas yang hadir bersama...tanpa beliau susah kita nak dapat kabo berite dari sanak saudara..masa tu kebanyakkan rumah di Beruas tak ada talipon rumah...ada talipon Publik pun booth dah terlondeh sampei ke tanah, .HP jauh sekali le..Beliau lah yang berhujan berpaneh menghantar surat buat kita....TERIMA KASIH Pak Rahman Posmen....Jasa mu sentiasa di kenang




OBJ Gerik Sekarang, Seri Bijaya Shahruddin Nazari dari batch 74-77 SMRS , beliau melanjutkan pelajaran di Maktab Tentera dan di tugaskan sebagai Pegawai Protokol di Istana Perak...anak Pak Cik Nazari JKR..Kak Laili tentu kenal Pak Cik Nazari. Boleh tahan suara beb! Ada yang menangeh teghoyak nyorok bawah meja dengo suara beliau mengalunkan lagu WIDURI di iringi Kumpulan Selendang Perak yang beliau bawa bersama......lain tahun sponsor SCORPION pulak ye Dato`.....Bravo Dato`...caya la!


                                           


EMCEE Tersohor lagi popular di Perak (berbaju biru )...Mr. KT Pillai..dari batch 79 SMRS .memeriahkan suasana dengan mengusik Hj Abdul Halim, Azillaluddian dan adik Siti Nur Najiehah ( anak teman) dgn jenaka selambe....Bro KT anak salah seorang VIP di Beruas di kenali dengan panggilan "MR Kamboo".. yang banyak berjasa kepada sekolah kita dan pekan Beruas....Jasa Mu juga di Kenang.




    Semua nak balek dah ,Apa di cari yeoppp! gigi palsu jatuh ke?? Gune lew Polidennnnnn! Udah mcm Clown  je miker.....



   Penyampaian Plug Penghargaan oleh OBJ kepada salah seorang Jawatankuasa Penganjur Re Union Puan Suriram selaku Bendahari Kehormat - Plug Sumbangan Bro Leong Kuan Yew..( Iron  Man SMRS )...kalau takat lari dari utara sampai selatan semenanjung, dia senyum je....Tq Ah Yew...

Sekian lah di antara paparan yang sempat di rakam semasa ReUnion BRUAS Fb Group...kepada rakan2 lain yang hadir dan tak termasuk dalam gambar di atas, Maafkan saya..ada banyak lagi gambo nak Upload, tapi Seniorita Laili dah jeling maut tu...kalau nak tengok gambo-gambo lain, ada di dalam Album BRUAS Fb Group. Tak lupe juge kepada para Sponsor seperti Kasmawati Joned , Ummi Ezan, Fauziah Shaharani, Dato` Prof Arias dan yang lain2....semoga paparan ini , dan juga ReUnion dari Group dan Batch lain, menyuntik semangat baru untuk kita bergabung menjadi satu, merealisasikan impian ALUMNI SMRS/SMKRS BERUAS . JOM !!!!!!"Together We Make The Difference"

2 comments:

  1. Berada di sini mcm satu keajaiban....hrp dpt di ulangi....kita jd kan ia satu sejarah...
    .insyaallah....

    ReplyDelete
  2. Nanti bila ada re-union, silalah datang.. mungkin ramai yang nak cari geng batch sendiri..nasihat saya..tak payah susah2.. kite orang2 berueh mesra belaka..... :)

    ReplyDelete